bcg-contactform.png
Používame cookies k optimalizácii fungovanie nášho webu. Ďalším prehliadaním súhlasíte s ich používaním.

E.ON sme v CRM Utility digitalizovali servisné výkazy pre revízie a údržbu kotlov alebo spalinových ciest

(15.10.2020)


Spoločnosti E.ON Energie a.s., nášmu dlhoročnému zákazníkovi, sme v CRM Utility nahradili papierovú podobu servisných výkazov za digitalizovanú formu.

Servisný technik, ktorý vykonáva revízie a údržbu kotlov a spalinových ciest, vyplní v CRM Utility formulár o zázname revízie kotla alebo čistenie komína. Na základe vyplnených údajov sa formulár v CRM Utility vygeneruje do * .pdf a následne sa exportuje do dátového úložiska, odkiaľ je zákazníkovi prístupný prostredníctvom zákazníckeho portálu. Takto digitalizovaný výkaz alebo správa môžu byť podľa priania zákazníka odosielané priamo na jeho email.

Tento proces sa odohráva v reálnom čase priamo na mieste u zákazníka po vykonaní revíznych úkonov a je prístupný zo všetkých typov smart zariadení - smartfónov aj tabletov.

Nenašli ste, čo ste hľadali?

Neváhajte sa opýtať...
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Mgr. Lenka Svrčinová

Head of Strategic Products

© 2019 - 2020 - crmleonardo.sk

Možno by vás mohlo zaujímať

Nájdete nás aj na