Spoločnosti SEKO system sme úspešne implementovali novú verziu systému CRM Leonardo 9
(19.01.2021)
Spoločnosť SEKO system s.r.o., ktorý sa zaoberá predajom a servisom prezentačnej techniky v Českej republike, patrí medzi našich stálych klientov už niekoľko rokov.
Vzhľadom k súčasným rastúcim nárokom na on-line komunikáciu a zdieľanie informácií sa spoločnosť SEKO system rozhodla pre modernizáciu verzie systému CRM Leonardo, ktorá umožňuje nadštandardné prácu so zákazníkmi a to všetko pri zachovaní vysokej produktivity práce ako z kancelárie, tak z domova i terénu.
Spoločnosť SEKO system primárne využíva moduly Zákazník pre jednotné dáta o B2B / B2C zákazníkoch na jednom mieste, Aktivity pre evidenciu aktivít u jednotlivých zákazníkov ako sú napríklad schôdzky, telefóny alebo emaily, Ciele pre evidenciu obchodných prípadov, Reporting, Evidencia konkurencie a Kalendár so synchronizáciou s MS Outlook 365.

Nenašli ste, čo ste hľadali?
Neváhajte sa opýtať...Mgr. Lenka Svrčinová
Head of Strategic Products