• Popis
  • Systém CRM Leonardo na cestách i v kanceláři

Leonardo na cestách aj v kancelárii

  • S našim CRM systémom ste vždy v obraze. Všetky potrebné aktuálne informácie máte k dispozícii odkiaľkoľvek a kdekoľvek. Ak potrebujte prezentovať výsledky obchodného oddelenia ako obchodný riaditeľ alebo výsledky svojej práce ako obchodný zástupca, môžete vďaka CRM Leonardo v laptope či tablete jednoducho generovať aktuálne reporty priamo na porade.

Funkcionalita pre stolný počítač / laptop / tablet

Karta zákazníka

Všetky údaje o zákazníkovi ( súčasnom , potenciálnom alebo stratenom ) máte na jednom mieste - všetky kontaktné údaje , aktivity so zákazníkom , podklady pre segmentáciu zákazníkov , údaje o predajoch a iné údaje komunikujete naprieč celou firmou .

Aktivity u zákazníka

Obchodník má vždy aktuálne údaje o všetkom , čo sa u zákazníka udialo . Obchodný riaditeľ vidí , čo sa u zákazníka pripravuje a môže do týchto činností aktívne vstupovať . Aktuálna a prehľadná forma všetkých plánovaných aj už realizovaných interakcií so zákazníkmi - schôdzky , telefonáty , emaily a listy na jednom mieste .

Obchodné prípady ( dopyty , ponuky , objednávky )

Celý proces realizácie a prípravy obchodného prípadu je úplne pod kontrolou . Všetky potrebné dokumenty sú na jednom mieste.

Kalendár

Telefonáty , osobné schôdzky , emaily a listy plánujete a realizujete priamo cez svoj kalendár. Volíte si časový rozpad zobrazených údajov za denný , týždenný alebo mesačný prehľad .

Dashboard

Nastavte si vstupnú obrazovku podľa činností, ktoré opakujete denne a bez ktorých sa nezaobídete . Vyberať môžete z preddefinovaných funkcií.

Práca s dokumentmi

Jednoduchá komunikácia dokumentov . Budete ich mať vždy rýchlo k dispozícii a môžu sa k nim dostať aj ostatní.

Reporting

K dispozícii sú statické dáta pre manažérsky reporting alebo dynamické pre aktívnu prácu . Zoznamy , tabuľky a grafy prednastavené od nás alebo Vaše na mieru.

Aktívne udalosti (rozpracované úlohy, nevybavené maily)

CRM Leonardo Vás aktívne nabáda k práci na rozpracovaných úlohách , stráži termíny realizácií a generuje frontu pre odpovede na zákaznícke maily .

Dashboard – rozšírené možnosti nastavenia

Vylepšené možnosti informácií s možnosťou prechodu do editácie dát .

PRODUKTY
REFERENCIE
FLEXI IT1:1 SolutionLeonardoConsulting
D3Soft s.r.o.  EU
D3Soft s.r.o.
Jašíková 2
821 03 Bratislava
Slovenská republika
2014 ©Všetky práva vyhradené, D3Soft s.r.o.